En aquest apartat us animen informant de totes les novetats i noticies que creiem que son del vostre interès. A més, us facilitem uns recursos per fer més amè el confinament:
http://xtec.gencat.cat/ca/inici/
Com un vam comunicar via correu electrònic cada dia sobre les 12:00 del migdia publicarem a la web i a Instagram un repte familiar que heu de complir (no podeu fer trampa, eh!...:):) Totes aquelles famílies que voluntàriament i amb total llibertat vulguin compartir el seu "èxit" poden publicar-lo com a story en el seu instagram etiquetant el hastag i mencionant l'escola. Seguiu bé les instruccions que se us donaran en el vídeo (com és una gravació i una story individual cada família decidirà amb llibertat si es veuen les cares dels seus fills/es, el que ens interessa és que féu l'activitat i passeu una estona agradable).
A la pàgina principal de la web trobareu un nou repte cada dia, si algun dia no us dona temps de fer-lo us dexem aqui els reptes anterior perque els pugueu fer encara que s'hagi pasat el dia. Animeu-vos!!
L'escola en confinament Durant aquest període de confinament des del col·legi volem compartir totes aquelles activitats que anem realitzant, i que, amb el vostre suport des de casa, fa que tot sigui més constructiu. Anirem afegint seccions de notícies al llarg d'aquest dies i podeu també seguir-les al instagram Avui que és la Diada de Sant Jordi el profe Josep ens comparteix una nova versió de la llegenda de Sant Jordi (Covid Edition). Amb familiars i des del confinament han aconseguit una versió molt emotiva d'aquest dia tant especial. Més avall, un conte adaptat que ens ha comparrtit un alumne de 5è responent a les tasques proposades a cicle superior a l'àrea de llengües. Una activitat realitzada amb els alumnes de P4 i una altra de l'esplai La Xinxeta. Esperem que us agradi.
Gran sorpresa! L'actor de Joc de Trons i Vikings, el nord-irlandès Ian Beattie, envia una càlida salutació als nostres alumnes i molts ànims durant aquest confinament. Aviat ajudarà als de 3r i 4t de la ESO en els projectes d'Spoken English... are you ready???
Família-escola Tots fem família tots som escola. Sota aquest lema ens agradaria que tota aportació professional dels pares i mares que durant aquests dies de confinament puguin ser d'utilitat compartir, seran ben rebudes, ja que entre tots som capaços de fer un món millor. La Montse Rodríguez, optometrista i mare d'un alumne de l'escola, ens ofereix consells per aquests dies de confinament on la vista estarà més cansada degut a l'ús dels dispositius electrònics. Si teniu alguna consulta podeu enviar-li un correu electrònic que us atendrà sense cap compromís. Moltes gràcies Montse!
|